Loading

Ghidul Uber te scoate în oraș!

Am aflat recent că Uber România are și un ghid. Se numește Orașul Uber și vă ajută să aflați care sunt cele mai faine evenimente și locuri din București, Cluj, Brașov și Timișoara, adică din orașele în care ne putem deplasa dintr-o parte în alta cu Uber.

Noi, spre exemplu, am fost la Cluj în week-end și am căutat în Orașul Uber spații în care să putem lucra liniștiți. Am găsit, printre recomandările ghidului, cafenelele Meron, Roots sau Kafea și așa am mers din loc în loc, iar pe traseu am descoperit clădiri de care nu știam. Uneori contează mult și traseul, nu numai destinația.

Când apare Orașul Uber și unde îl putem găsi?

Ghidul apare online pe blogul companiei, în fiecare lună. Include recomandări de concerte, evenimente culturale sau experiențe gastronomice pe care le putem încerca fie dacă locuim într-unul dintre cele 4 orașe, fie dacă urmează să le vizităm.

Ce fel de recomandări sunt? Spre exemplu, în numărul de iunie pentru București avem ca sugestie Outernational Days și The Fresh in The Garden, două evenimente care se anunță foarte faine, pentru Timișoara avem ca recomandare, printre altele,  Tura licuricilor – o alergare nocturnă care vrea să animeze și să “lumineze” spațiul urban, pentru Cluj ar fi Street Food Fest (care începe mâine) și Electric Castle – despre care vom povesti și noi, iar la Brașov se anunță Sons of Gaia Festival și Festivalul de carte și muzică Libris – două festivaluri care au loc în aer liber.

De ce scriem noi despre ghid? Pentru că am regăsit printre recomandările din luna iunie și câteva festivaluri. Ne place să susținem proiectele care vorbesc și despre festivaluri.

festivalier

Ediția din iulie va fi publicată online și distribuită în format print după data de 15 iulie. Revista print va fi găsită atât în unele mașini ale șoferilor parteneri Uber, cât și în spațiile partenere Uber, precum restaurante, pub-uri și hoteluri din fiecare oraș.

INFO: Orașul UBER este un proiect editorial realizat de echipa de marketing a UBER România și apare momentan doar online, pe blogul companiei, însă în următoarele luni va deveni un proiect media print.

Ghidul este promovat lună de lună și prin aplicație către comunitatea de peste 300,000 de pasageri și șoferi parteneri Uber din România.

“În drum către următoarea destinație, e important să nu uităm că orașele în care trăim au multe de oferit. Asta își propune Orașul UBER – să promoveze evenimentele și locurile care dau viață orașelor și care ne aduc acea energie urbană bună. Ne-am propus ca în lunile următoare să creștem proiectul și să trecem către un format print, care va fi distribuit în mașinile partenerilor, dar și în localurile sau la evenimentele unde avem un parteneriat de mobilitate”, spune Miruna Dragomir, Specialist Marketing la UBER și coordonatorul proiectului.

Plus că, dacă nu aveți încă cont de Uber, avem o veste bună pentru voi:

festivalier

Leave a Reply

X