Loading

Suntem invitați să vorbim la Seara IAA YP dedicată Marketing-ului de Festival

Recunoaștem că ne bucură acastă veste, nu doar pentru că suntem și noi invitați în panelul de discuții, ci pentru că ni se pare că industria organizatorilor de festivaluri merită evenimente de acest tip.

Sau altfel spus, merită să discutăm despre campaniile reușite, să ne inspirăm de la cei care au rezultate bune pe partea de marketing festivalier, să învățăm unii de la alții și să se vadă progresele de la un an la altul.

Așadar, marți, pe 18 septembrie, la ora 18:00, la IAA House, IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Marketing-ului de Festival.

Invitații de anul acesta vor fi: Sebastian Olar, Co-Creative Director, THE MAINSTAGE AGENCY, Cristina Hanganu, Director de Comunicare Lidl România, Florentina Ciuverca, Head of Communication al Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) și subsemnata, adică Nona Beicu, fondator Festivalier.ro.

Organizatorii ne-au spus că evenimentul va urmări modul în care strategiile de marketing şi comunicare ale marilor festivaluri din România reușesc să atragă publicul și să se diferențieze în peisajul evenimentelor din țară.

Așadar, vom întoarce pe toate părțile campaniile de marketing și de comunicare ale festivalurilor mari, vom vedea ce a funcționat și ce tendințe există la nivel național și internațional.

Am înțeles că locurile s-au ocupat în totalitate, așa că dacă ați reușit să vă înscrieți, să veniți neapărat. Pagina de Facebook a evenimentului este aici.

Ne vedem acolo!

Leave a Reply

X