Loading

Va fi soare sau va ploua la Electric Castle?

Aceasta este întrebarea! Nu știm răspunsul, nu-l știe nimeni, de fapt, dar să vedeți ce treabă interesantă au pregătit echipa Electric Castle și NN Asigurări.

Tocmai ce au lansat campania „The Weather Policy”. Indiferent cum va fi vremea la Bonțida  în intervalul 12 – 16 iulie 2017, NN Asigurări și-a luat angajamentul că va oferi suma de 30.000 de Euro prin care zeci de familii vor fi ajutate să aibă, pentru prima dată în viață, curent electric în locuințe.

În completare, Electric Castle va dona câte 1 Euro pentru fiecare bilet vândut începând de ieri, 21 iunie, și până la sfârșitul ediției a 5-a a festivalului. 

Suma totală va ajunge la fundația Free Miorița, care a selectat 25 de familii cu copii din Bistrița Năsăud, Botoșani, Brașov, Harghita, Neamț, Vrancea și Teleorman care vor primi „lumină” prin câte o instalație fotovoltaică.

Ce este rainorshine.ro?

Rainorshine.ro este platforma online dedicată inițiativei semnate de Electric Castle și susținute de NN, pe care veți găsi informații despre „The Weather Policy” și cauza socială susținută, respectiv necesitatea luminii și electricității în casele celor 25 de familii.

În același timp, platforma permite și înscrierea propriei prognoze meteo prin alegerea uneia dintre cele două opțiuni: „Va ploua la Electric Castle” / „Va fi soare la Electric Castle”. Rezultatul final al dezbaterii va fi transmis către INMH, pentru eventuale modificări ce vor fi aduse în toate hărțile meteo din perioada 12-16 iulie 2017.

Noi suntem optimiști și credem că va fi soare anul acesta la Bonțida. Să vedem dacă avem dreptate.

festivalier

Cum poți susține și tu campania?

Este foarte simplu.  Fundația „Free Miorița” poate mări lista beneficiarilor în funcție de contribuțiile directe aduse de către publicul Electric Castle, cu alte cuvinte cu cât sunt mai mulți susținători, cu atât putem face mai mule familii fericite.

Participanții la festival au mai multe posibilități de a se implica, începând de la simplul gest de a promova în social media cauza și acțiunea, până la donații directe, achiziționarea de bilete la Electric Castle și produse sub marca #rainorshine.

O listă extinsă de suporteri ar permite Free Miorița să susțină pe termen lung programul „Lumină pentru România”, prin care organizația încearcă să rezolve problemele a peste 100.000 de familii din țară care nu au acces la nicio sursă de curent electric.

festivalier
Credit foto: Electric Castle

One comment

Leave a Reply

X